Benvinguda

Benvinguts/des al meu bloc.
Sóc tianenc des dels 2 anys, amb anades i vingudes per motius de feina i personals, des del
nou segle que visc de forma definitiva al 'meu' poble.
Ara, arribada la cinquantena, he resolt comprometre'm políticament amb la independència del meu país: primer a la consulta Tiana Decideix, el desembre de 2009, i després de la creació de Solidaritat Catalana per la Independència, adherint-me i formant part del nucli del nou espai polític, especialment a nivell local i comarcal.
A partir de les eleccions municipals de 22 de maig de 2011, on la llista de Solidaritat per la Independència es va quedar a les portes d'aconseguir representació a l'Ajuntament de Tiana, vaig crear aquest bloc per anar expressant el meu parer sobre les coses que van passant al meu poble, i també sobre coses més globals de pensament social i polític, per dialogar amb tots aquells que hi vulgueu aportar coses.
Ara, abandonada la meva militància política de partit des de principis de 2013, la meva feina, com la de milers de catalans de la societat civil, es centra en entitats com el Fòrum Tiana Decideix, que alhora és la territorial tianenca de l'ANC. Aquest moviment ve de baix, i des de baix l'hem d'empènyer.

dimecres, 16 de novembre del 2011

YouTube paga a las familias por publicar vídeos virales de sus niños

El portal de Google comparte los ingresos de la publicidad que aparece junto a estos vídeos con sus creadores

Internet | 14/11/2011 - 13:57h- LA VANGUARDIA
MADRID, (EP) -. Grabar una risa, un enfado o cualquier otra escena graciosa de un niño puede llegar a valer cerca de 116.000 euros. Quien abona estas cantidades es la plataforma de vídeos YouTube, según el diario británico The Telegraph.



YouTube ha llevado a cabo un acuerdo con familias para compartir sus vídeos caseros en el portal. A través de este acuerdo, las familias y esta plataforma se dividen los ingresos de la publicidad que aparece junto a estos vídeos, algunos de los cuales están entre los más populares de la historia del sitio. Eso sí, la plataforma de vídeos se reserva el derecho a controlar todos los archivos subidos a su sitio web.
De este modo, si alguno de sus vídeos causa suficiente interés o se considera que puede llegar a ser muy visitado -esto es, se convierte en un fenómeno viral-, YouTube entra contacto con el usuario que lo ha subido y le ofrece la posibilidad de ganar dinero. Por otro lado, los padres que crean que su vídeo casero puede llegar a ser todo un éxito en la Red pueden ponerse directamente en contacto con la empresa.
Desde YouTube afirman que a través de anuncios en la página o añadiendo alguno de ellos en el propio vídeo se podrá generar un gran flujo de ingresos, que serán compartidos entre el creador del vídeo y este sitio web propiedad de Google. Algunos usuarios han llegado a donar el dinero recibido por este tipo de acuerdos, aunque también los hay que han decidido emplearlo para la educación de sus hijos.


YouTube paga a las familias por publicar vídeos virales de sus niños