Benvinguda

Benvinguts/des al meu bloc.
Sóc tianenc des dels 2 anys, amb anades i vingudes per motius de feina i personals, des del
nou segle que visc de forma definitiva al 'meu' poble.
Ara, arribada la cinquantena, he resolt comprometre'm políticament amb la independència del meu país: primer a la consulta Tiana Decideix, el desembre de 2009, i després de la creació de Solidaritat Catalana per la Independència, adherint-me i formant part del nucli del nou espai polític, especialment a nivell local i comarcal.
A partir de les eleccions municipals de 22 de maig de 2011, on la llista de Solidaritat per la Independència es va quedar a les portes d'aconseguir representació a l'Ajuntament de Tiana, vaig crear aquest bloc per anar expressant el meu parer sobre les coses que van passant al meu poble, i també sobre coses més globals de pensament social i polític, per dialogar amb tots aquells que hi vulgueu aportar coses.
Ara, abandonada la meva militància política de partit des de principis de 2013, la meva feina, com la de milers de catalans de la societat civil, es centra en entitats com el Fòrum Tiana Decideix, que alhora és la territorial tianenca de l'ANC. Aquest moviment ve de baix, i des de baix l'hem d'empènyer.

dijous, 3 de novembre del 2011

Els municipis per la independència ja són gairebé 70 ! directe!cat

Les darreres adhesions han estat Teià i la Jonquera · Fins ara, només Canet de Mar, Figueres i Barcelona han rebutjat formar part de l'assemblea


Tan sols ha fet falta un mes i mig perquè 68 municipis haguin optat per formar part de l'Assemblea de Municipis per la Independència que es va gestar a Vic a mitjan setembre. Nombroses capitals de comarca com Vilafranca del Penedès, Balaguer, Berga, Tortosa o Valls ja en formen part i entre les darreres adhesions tenim Teià i la Jonquera. Al municipi del Maresme la moció es va aprovar amb els vots a favor dels 4 regidors de CiU, els 2 d'ERC i el del regidor de GdT. Pel que fa a la Jonquera, el consistori va aprovar afegir-se després que 5 regidors de CiU i 4 d'ERC hi votessin a favor i només el del PP s'hi oposés. Recordem que pel proper 25 de novembre hi ha programada la primera Assemblea de l'Associació per començar a posar les bases per la convocatòria d'una consulta oficial.


Els municipis per la independència ja són gairebé 70 ! directe!cat