Benvinguda

Benvinguts/des al meu bloc.
Sóc tianenc des dels 2 anys, amb anades i vingudes per motius de feina i personals, des del
nou segle que visc de forma definitiva al 'meu' poble.
Ara, arribada la cinquantena, he resolt comprometre'm políticament amb la independència del meu país: primer a la consulta Tiana Decideix, el desembre de 2009, i després de la creació de Solidaritat Catalana per la Independència, adherint-me i formant part del nucli del nou espai polític, especialment a nivell local i comarcal.
A partir de les eleccions municipals de 22 de maig de 2011, on la llista de Solidaritat per la Independència es va quedar a les portes d'aconseguir representació a l'Ajuntament de Tiana, vaig crear aquest bloc per anar expressant el meu parer sobre les coses que van passant al meu poble, i també sobre coses més globals de pensament social i polític, per dialogar amb tots aquells que hi vulgueu aportar coses.
Ara, abandonada la meva militància política de partit des de principis de 2013, la meva feina, com la de milers de catalans de la societat civil, es centra en entitats com el Fòrum Tiana Decideix, que alhora és la territorial tianenca de l'ANC. Aquest moviment ve de baix, i des de baix l'hem d'empènyer.

dijous, 17 de novembre del 2011

L'Associació de Municipis per la Independència frega el centenar d'adhesions ! directe!cat

ant Vicenç de Castellet o Calella són algunes de les poblacions que properament també votaran la moció


estelada, manifestació, 10j, independènciaA dia d'avui ja hi ha fins a 97 municipis que han aprovat per ple municipal formar part de l'Associació de Municipis per la Independència. Vic va idear l'impuls d'un ens que que defensés l'assoliment els drets nacionals de Catalunya amb l'objectiu de promoure l'exercici del dret a l'autodeterminació i amb només 2 mesos el 10% dels municipis catalans (que representen aproximadament el 17% de la població) han escollit sumar-s'hi. Al directe!cat hem fet un seguiment constant del degoteig d'adhesions a la vegada que amb l'ajuda dels lectors hem anat completant el mapa amb els municipis que ja en formen part, els que ho han rebutjat i els que tenen pendent votar-ho. A tots els llistats fets públics fins al moment manca afegir Aiguaviva, Anglès, Jorba, Malgrat de Mar,
Manlleu, Muntanyola, Orís, Poboleda, Premià de Mar, Sant Feliu Sasserra, Sant Jaume de Llierca, Sant Pere Pescador, Santa Eugènia de Berga, Sant Pere de Riudebilles, Sora, Sant Quintí de Mediona, Sort, Tavèrnoles, Torroella de Mongrí, Verdú i Vidrà.


L'Associació de Municipis per la Independència frega el centenar d'adhesions ! directe!cat