Benvinguda

Benvinguts/des al meu bloc.
Sóc tianenc des dels 2 anys, amb anades i vingudes per motius de feina i personals, des del
nou segle que visc de forma definitiva al 'meu' poble.
Ara, arribada la cinquantena, he resolt comprometre'm políticament amb la independència del meu país: primer a la consulta Tiana Decideix, el desembre de 2009, i després de la creació de Solidaritat Catalana per la Independència, adherint-me i formant part del nucli del nou espai polític, especialment a nivell local i comarcal.
A partir de les eleccions municipals de 22 de maig de 2011, on la llista de Solidaritat per la Independència es va quedar a les portes d'aconseguir representació a l'Ajuntament de Tiana, vaig crear aquest bloc per anar expressant el meu parer sobre les coses que van passant al meu poble, i també sobre coses més globals de pensament social i polític, per dialogar amb tots aquells que hi vulgueu aportar coses.
Ara, abandonada la meva militància política de partit des de principis de 2013, la meva feina, com la de milers de catalans de la societat civil, es centra en entitats com el Fòrum Tiana Decideix, que alhora és la territorial tianenca de l'ANC. Aquest moviment ve de baix, i des de baix l'hem d'empènyer.

dimarts, 15 de novembre del 2011

Llibre 'El preu de ser espanyol, per a un ciutadà de Catalunya' de Joan Hugué i Rovirosa

La publicació vol ajudar a reflexionar el vot pel proper 20N

Quin és el cost de ser espanyol per a un ciutadà de Catalunya? Amb la mirada posada a les imminents eleccions a les Corts espanyoles, Joan Hugué i Rovirosa ha detallat en un llibre la quantificació al detall del preu de formar part de l'Estat espanyol el contingut del qual es pot consultar íntegrament a la xarxa. L'editorial Dux, juntament amb l'autor, han decidit penjar de forma íntegra i gratuïta la públicació a la xarxa amb la voluntat d'ajudar a reflexionar bé el vot davant els comicis del 20N. A banda, l'obra 'El preu de ser espanyol... per a un ciutadà de Catalunya' també es pot adquirir publicada en paper a les llibreries dels Països Catalans.
Amb aquest llibre, Joan Hugué pretén donar resposta a preguntes com 'Catalunya és realment una nació?', 'Si esdevinguéssim independents perdríem el mercat espanyol?' o 'Per què no es fan les infraestructures que ens calen?'.



Llibre.pdf (Objecte application/pdf )